Pagalba pirkėjui

           

Prekių pristatymas kainuoja nuo 2,50 Eur:

• prekių pristatymas į pasirinktą Omniva savitarnos terminalą kainuoja 2,50 Eur.  Užsakytų prekių bendras svoris turi būti ne didesnis nei 4,99 kg.

• prekių pristatymas iki namų Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją*) kainuoja 3,99 Eur. Prekėms, sunkesnėms nei 100 kg, taikomas papildomas 18 eurų užnešimo mokestis.

• prekių pristatymas į Kuršių Neriją kainuoja 49.50 Eur (nepriklausomai nuo užsakytų prekių svorio ar užsakymo sumos).
Užsakytas prekes galima atsiimti patiems iš parduotuvės Vilniuje, Žirmūnuose, Žygio g. 97Tokiu atveju už prekių pristatymą mokėti nereikės. Jums, renkantis pristatymo būdą, reikia pasirinkti "Atsiimsime patys parduotuvėje Vilniuje".

Pirkėjas, pasirinkdamas pristatymą į namus, įsipareigoja nurodyti tikslų pristatymo adresą: buto numeris, namo numeris, gatvė ir miestas. Taip pat kontaktinio telefono numerį.
Prekes į namus pristato Pardavėjo darbuotojas arba kurjerių tarnyba. Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui sekančią darbo dieną, jei užsakymas buvo padarytas iki 15 val. Kitu atveju prekės pristatomos per 2 darbo dienas, išskyrus, kai prekės aprašyme buvo paminėtas individualus prekės pristatymo terminas. 1-2 darbo dienų prekių pristatymo terminas netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimties atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad jei prekės kurjeriui bus perduotos penktadienį, tai Jums bus pristatytos anksčiausiai pirmadienį.
Apie tai, kad prekės yra Jums išsiųstos (perduotos kurjeriui), būsite informuoti elektroniniu pranešimu. Jei kurjeris per 2 darbo dienas, skaičiuojant nuo elektroninio pranešimo gavimo dienos, nesusisieks su Jumis ir nepristatys užsakytų prekių, prašome informuoti mus apie tai el.paštu pardavimai@perkuvaikui.lt .
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Primename, kad prekių priėmimo momentu patikrintumėte ar nėra pažeista siuntos pakuotė. Pastebėję siuntos pažeidimą, turite pilną teisę nepriimti siuntos ir tai pažymėti krovinio važtaraštyje.

Taip pat svarbu patikrinti ar gavote tiek pakuočių, kiek nurodyta krovinio važtaraštyje. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pasirašius ant krovinio važtaraščio be pastabų laikoma, jog perduota siunta yra be defektų ir jokios pretenzijos dėl kurjerio paslaugų nepriimamos.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. 
 

Jei turite klausimų, visuomet galite kreiptis žemiau nurodytais kontaktais:


Skype perkuvaiku
El. paštu pardavimai@perkuvaikui.lt
Telefonu +370 615 44016